Alla inlägg under juli 2008

Av Malin - 28 juli 2008 22:25

Idag for jag och hälsaa på min brorsa .

Jag va typ där hela dagen , jag solade , va med loke , drack vatten =)

Igår va jag och fiska med Maria och Rickard (min brorsa och hans tjej)

Vi fick mkt fisk .. Jag tkr det är roligt att fiska då man får fisk men inte dp man inte får nå fisk (A) ..

Rickard fick 2 gäddor ;S dom är läskkii en va stor och en va typ ett barn xD

Sesn då jag komme hem hade jag tråkigt så jag tog kort på mig XDXDXD

Hahahahhah ! (A)

Av Malin - 19 juli 2008 22:43

Tjjooo, Idag var jag i min stuga det spöregna där typ!

Igår var det byafest där .

Vi åt mat , gick tipsrunda och hade lotterier jag vann 2 priser i lotteriet . En påse marsmallows och nån konstig choklad som va äkklig!

Idag har jag vare med hundvalpen loke sewt va skoj men ändå inte .

Han bet mig jättte hårt ! det gjorde jätte ont ;/

Av Malin - 17 juli 2008 17:21

Idag har jag klippt mig .

Och nuu ska jag äta grillat , det är gottt =)

Heeeeeeej Dåå ! <3

Rik

Av Malin - 17 juli 2008 11:51

Jag är typ rik , Hehehhe ! =)

Jag har typ 1000 kr , hihihihii! ^^

fassst snart ska jag köpa singstar då ha jag int mkt pengar kvar :(

Av Malin - 16 juli 2008 15:17

idag va man och fiska det va inge roligt , jag fick typ inge fisk :(

och nu pratar jag med lina  det är jätte skoj =)

vi har typ roligt :)

Hahaa :)

vi prata opm mkt :] hehe (A)

Av Malin - 16 juli 2008 11:19

Idag har jag haft roligt :]

Jag gick ut med min kamera åsså fota jag typ allt jag såg ;p

åsså hitta jag en prästkrage åsså hedde jag upp en myra på den så den fassna typ xD




Av Malin - 15 juli 2008 12:41

På fredag skaman man till stugan :)

Hoppas Anna kan föjla , då blir det roligare för det finns typ inget att gö där. det enda man kan göra är att

  • Fota
  • måla
  • gunga
  • se tv
  • rita

haha roligt? , nae . men en till rolig sak är att det är byafest på lördagen :D och där har dom lotteri och då vinner jag alltid :} jag har vunnit varge år som jag har vari där typ 2 - 7 vinster :) :)


Av Malin - 14 juli 2008 22:02

Okej , nu har man gjort en blogg =)

jag vet inte riktigt hur man gör men det ska jag nog lära mig.

Idag vaknade jag med att det lät " PANG PANG " för dom skulle byta plåt på vårat tak då va klockan typ 7 jag var jätte trött men jag lyckades somna om.  Sen vaknade jag av att jag hörde " VOFF VOFF " så jag gick ner och då såg man en jätte söt valp den heter Loke och är min brorsas hund han fick den igår. Han sov mäst hela dagen men ibland bet han mig så det gjorde ont :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur bra är jag? 10 är bäst .
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards